Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
aneb Trendy a tipy pro váš webdesign, e-mailing, webové stránky a copywriting
Zásady, které ze snu vytvoří úspěšný projekt
18 November, 2020
Snad každý z nás někdy snil o tom, že bude jednou vést svůj vlastní úspěšný projekt. Příležitosti se na nás valí ze všech stran. Důsledkem toho se pak lidé do podnikání pouští bezhlavě, aniž by si stanovili jasný cíl. Je…
A víte, kdy u vás zákazník určitě nedokončí nákup?
18 November, 2020
Váš e-shop. Ten by měl být nejen místem, kde člověk najde, co hledá, ale kde také v nejlepším případě hned zaplatí. Naše zkušenosti ukazují, že platební metody, resp. rychlost a způsob zaplacení za objednané věci, mají zásadní vliv na závěrečné rozhodnutí…
Správa webu aneb jak se starat o své stránky
16 November, 2020
Webové stránky fungují jako moderní náhrada vizitek a efektivní prostředek k zisku nových zakázek i budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Jak ale takový úspěšný web vytvořit? Přečtěte si naše tipy, jak by měla správa webu probíhat. Životní cyklus webu Tvorba webu…
Proč rozesílat newslettery
03 November, 2020
Rozesílání newsletterů emailem se týká dnes každého oboru podnikání a patří mezi jednoduché a úspěšné způsoby získávání nových a hlavně udržení stávajících zákazníků. Pokud ještě žádné newslettery nerozesíláte a ani tak přesně netušíte, proč byste to měli dělat, pokusíme se…
Na co myslet, než rozešlete newsletter
03 November, 2020
Newsletter je pravidelně rozesílaný informační email pro komunikaci s vašimi stávajícími a budoucími zákazníky. Je to moderní, levná a nevtíravá metoda propagace a pokud ještě newslettery nerozesíláte, měli byste určitě začít. Než je ale začnete rozesílat, dobře si ujasněte základní…
Při tvoření webových stránek myslete na ty, kteří je budou číst
03 November, 2020
Chcete mít úspěšné webové stránky? Poznejte v první řadě své návštěvníky! Návštěvníci denně přicházejí na vaše webové stránky z určitých důvodů a pohnutek a mají různé cíle a záměry. Když je dobře poznáte, budete moci sestavit takový web, který jim…
Jak psát text na úrovni
03 November, 2020
Ať už se rozhodnete psát web o čemkoli, snažte se o vysokou kvalitu obsahu. Rozhodně psaní svých textů pro web nepodceňujte. Je nepodstatné, zda je to o střešní krytině, kterou vyrábíte, nebo o vaření piva, o prodeji dětské obuvi, o…
4 tipy pro získání nových objednávek od stávajících klientů
03 November, 2020
Když stojíte před otázkou, jak zvýšit věrnost vašich zákazníků a neaktivní, tzv. "spící" klienty přimět k dalšímu novému nákupu či objednávce, stává se čas vaším nepřítelem. Čím delší doba uplyne od posledního nákupu a posledního kontaktu s vaší firmou, tím…
4 tipy, jak zvýšit úspěšnost emailového marketingu
03 November, 2020
Aby vaše propagační a marketingové úsilí mělo úspěch, produkujte kvalitní obsah. Balastu se z internetu navalí spousta, lidé chtějí dostávat zprávy, které mají hlavu a patu a přinesou skutečný prospěch. A až ho vytvoříte a oni si ho přečtou, sledujte…
E-mail marketing: jak připravit text pro firemní newsletter
03 November, 2020
Rozhodli jste se rozesílat firemní newsletter a stojíte před otázkou, co do něj? Jaký obsah bude mít, čím ho pravidelně plnit? Z počátku to může být relativně snadné, protože budete mít zájem a podporu svých spolupracovníků. Ale jak poběží čas,…
Co je automatizace a jaký je její význam?
29 October, 2020
Moderní technologie se staly nedílnou součástí jednadvacátého století. Mezi důsledky tohoto spojení pak jednoznačně patří stále populárnější trend automatizace. Co vlastně ta automatizace je a má její integrace význam i pro vaše podnikání? Na tyto a další otázky odpovídají následující…