Jak na web

aneb Trendy a tipy pro váš webdesign, e-mailing, webové stránky a copywriting

Rychlost webu je důležitá pro jeho úspěch

03 December, 2020

Podle průzkumů více než polovina všech návštěvníků webu očekává, že se webová stránka načte za méně než 2 vteřiny. Realita je však v praxi odlišná. Hodně webů se načítá mnohem déle. Je zcela běžné, že čekáte na načtení stránky 5…

Chcete více návštěvníků webu?

Ano CHCI

Jak jsme migrovali obří eshop postavený na WordPressu

01 December, 2020

Před nedávnem nás oslovil klient, který provozoval rozsáhlý dropshipping na pluginu WooCommerce ve WordPressu. Nejednalo se však pouze o jeden eshop, pod tímto jedním WordPress účtem jich běželo hned 10. Jak se říká, především chybami se člověk učí a myslím,…

4 způsoby, jak propagovat newsletter a zvýšit počet jeho odběratelů

01 December, 2020

Pokud dnes chcete v podnikání uspět, musíte především pracovat na loajalitě zákazníků. Vaším hlavním cílem je skupinu klientských sympatizantů udržovat a neustále rozšiřovat. Jednou z cest, jak toho dosáhnout, je e-mail marketing a newsletter. Rozesílání newsletterů totiž vytváří přímý komunikační kanál ke…

Jak zvýšit počet odběratelů svých newsletterů?

01 December, 2020

Máte pocit, že vám váš newsletter nepřináší žádný výsledek? Že by se v podstatě nic nestalo, když byste se jeho tvorbou přestali zabývat? Častým důvodem, proč není e-mailový marketing úspěšný, je nedostatečný počet odběratelů. Jak ho zvýšit? KAM UMÍSTIT FORMULÁŘ PRO…

Co je UX design a jak pracuje UX designer?

25 November, 2020

Pojem UX design se za několik posledních let stal často používaným lákadlem, které vládne nejen světu tvorby webu, ale i vývoje webových či mobilních aplikací. Co ale spojení UX design označuje a jak pracuje UX designer? Co je UX design?…

E-mail marketing: jak analyzovat NEWSLETTER

25 November, 2020

E-mail marketing, stejně jako každý jiný marketing, potřebuje zpětnou vazbu. Očekáváte od něj hmatatelné výsledky. K tomu, aby se výsledky dostavily, však nesmíte ignorovat svou předchozí zkušenost. Měli byste ji tedy pokaždé zhodnotit či zanalyzovat. Podívejte se, na naše tipy jak…

Newslettery: jak připravit úspěšný uvítací e-mail

23 November, 2020

Newslettery stále představují efektivní marketingový nástroj, který může výrazně zvýšit konverze webu či eshopu. Proto by byla škoda o nového odběratele newsletteru hned po jeho sehnání přijít. Měli byste se tak důkladně zamyslet, jak bude vypadat uvítací e-mail čili první…

Jak připravit webový projekt a být úspěšný v podnikání?

18 November, 2020

Mít vlastní web je v dnešní době v podstatě nutností, ke které nás tlačí nejen konkurenční boj, ale i potřeby zákazníků. S řešeními, jako je WordPress, se tvorba webu stala dostupnější.  Mnoho podnikatelů se tak do procesu tvorby webových stránek pouští zcela bezhlavě,…

Jak nainstalovat WordPress plugin

18 November, 2020

Během své práce s WordPressem se jistě setkáte s jeho hlavní vlastností – umožňuje používat pluginy. Nabídka pluginů a možnost jejich užití ve WordPressu je pro mnoho uživatelů hlavním důvodem pro rozhodnutí tento open source CRM systém používat. Práce s…

Proč zálohovat WordPress web

18 November, 2020

Zálohování webových stránek v dřívějších, "HTML dobách" spočívalo v pouhém stisknutí CTRL+C a CTRL+V. Rozšíření webů o databáze, pluginy a další doplňky však tento proces značně zkomplikovalo. PROČ? Důvody pro zálohování WordPressu O smyslu pravidelného zálohování není třeba dlouze diskutovat.…

5 kroků, jak zabezpečit WordPress web

18 November, 2020

WordPress je systém pro řízení obsahu (zkráceně CMS, z anglického Content Management System). Funguje na trhu již od roku 2003 a patří mezi nejrozšířenější systémy tohoto typu vůbec. Je použit na více než čtvrtině nejčtenějších webů a na asi 60…