Jak na web

aneb Trendy a tipy pro váš webdesign, e-mailing, webové stránky a copywriting

Co je členská stránka a jak s ní začít

11 January, 2021

Způsob, jakým lidé využívají internet, se neustále vyvíjí. Evoluci podléhá i blogová komunita a weboví vývojáři. Obrovské popularity za posledních několik let nabraly takzvané členské stránky, co jsou zač a jak je založit? Jak začít se stránkou pro členy Členské…

Chcete více návštěvníků webu?

Ano CHCI

Tipy pro obsah vašeho emailového newsletteru

11 January, 2021

Tvořit nestále čerstvý, aktuální a nápaditý obsah pro newslettery a web není jednoduché. Po počátečním nadšení, kdy nové texty vznikají každý den nebo týden, začne tvorba váznout. Témata se vyčerpají, inspirace dojde a nikdo neporadí, jak dál.  Vidíme to denně…

Jak napsat NEWSLETTER? Udělejte z něj osobní zprávu

24 December, 2020

Jak napsat úspěšný newsletter? Pište ho co nejvíce osobní! Upusťte od textů, ze kterých přímo čiší, že byly vytvořeny pro hromadné rozesílání anonymním adresátům. Pocítí-li příjemce vašeho e-mailového magazínu, že zpráva udeřila na hlavičku hřebíku právě jeho potřeb a potíží,…

WordPress a stránky jen pro přihlášené (Membership site)

24 December, 2020

Placený obsah, přístupný pouze pro přihlášené uživatele, patří mezi nejefektivnější prostředky monetizace blogů, magazínů a internetových stránek obecně. Pokud nad zřízením membership site vážně uvažujete, tak už jste možná narazili na možnost její realizace skrze WordPress. Poradíme, jaké výhody WordPress…

5 tipů, jak na úspěšný NEWSLETTER

24 December, 2020

Úspěšnost newsletteru je přímo závislá na počtu jeho čtenářů, přičemž zvýšení tohoto počtu můžete dosáhnout hned několika způsoby. Vedle pečlivého a správného výběru umístění přihlašovacího formuláře na webu se musíte zamyslet například nad jeho přímou propagací. Projděte si našich 5…

UX tipy pro produktovou stránku eshopu

18 December, 2020

Návštěva produktové stránky je rozhodujícím momentem nákupu. Původní návštěvník se při něm totiž rozhodne, zda zboží skutečně zakoupí a přemění se v zákazníka, či nikoli. Vzhled či principy produktové stránky tedy mají zásadní vliv na konverzní poměr eshopu, a proto byste…

Jak probíhá tvorba webu aneb webový projekt krok za krokem

03 December, 2020

Tvorba webu, e-shopu a vývoj webových aplikací jsou časově i finančně náročné procesy, které by se nikdy neměly uspěchat. Skládají se totiž z celé řady dílčích úkolů, na jejichž správném provedení mnohdy stojí úspěch celého projektu. Podívejte se na náš…

Jak zvýšit prodej a získat zakázky díky firemnímu webu

03 December, 2020

Pokud potřebujete zvýšit prodej nebo jej alespoň stabilizovat, pak vaši obchodníci musí dodržovat následující posloupnost: důvěra, vztahy, autenticita, přesvědčivost, odbornost. Všechny tyto body musí splňovat i váš web, pokud má být přínosem pro vaši firmu a přinášet výsledky, které od…

Jak zvýšit návštěvnost webových stránek a zaujmout zákazníky

03 December, 2020

Web bez návštěvnosti ztrácí svůj smysl. Proto, by strategie a postupy pro získávání nových návštěvníků webu měly být součástí činností, které po vytvoření webu budete dělat pravidelně. Návštěvnost webu tvoří dvě hlavní skupiny čtenářů. Jednou jsou zcela noví lidé, kteří…

Tipy pro zabezpečení vašeho webu

03 December, 2020

Pokud si spravujete web sami, nebo používáte obecně známá řešení jako např. Wordpress, pak je třeba myslet na bezpečnost. Pamatujte, že první útok na nový web přichází již do 1 minuty po jeho zprovoznění Např. Wordpress je tak populární redakční…

Rychlost webu je důležitá pro jeho úspěch

03 December, 2020

Podle průzkumů více než polovina všech návštěvníků webu očekává, že se webová stránka načte za méně než 2 vteřiny. Realita je však v praxi odlišná. Hodně webů se načítá mnohem déle. Je zcela běžné, že čekáte na načtení stránky 5…