Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
aneb Trendy a tipy pro váš webdesign, e-mailing, webové stránky a copywriting
Vývoj vlastního softwaru: jak uspět nad konkurencí
29 October, 2020
Rozvoj internetu spolu s rozšířením chytrých mobilních zařízení dávají dnes myšlence na vývoj vlastního softwaru potenciál milionového nápadu. Ještě před započetím projektu je však třeba důkladně znát jeho přidanou hodnotu a určit cílovou skupinu, která ho bude používat. Od toho…
Jak vytvořit dobrý newsletter
15 October, 2020
Pokud se rozhodnete vytvořit si newsletter sami, držte se následujících doporučení: 1) Buďte struční Většina lidí se dnes cíleně vyhýbá čtení dlouhých textů. Neodraďte je tedy hned v začátku rozsahem svého textu! Opravdu kvalitní newsletter vytvoříte tak, že jej naplníte…
Newslettery
15 October, 2020
Newslettery (angl., elektronické letáky) jsou pravidelně rozesílané emaily těm, kteří o to mají zájem. Představují rychlý, velmi levný a zcela přímý způsob propagace firmy i nabídky zboží. Co jsou newslettery Kvalitní newslettery jsou ne příliš dlouhé emaily se zajímavou náplní.…
Seznamy pro rozesílání emailů, které byste měli mít
15 October, 2020
Rozesílání informačních a propagačních emailů na adresy, které vám na sebe zákazníci dobrovolně poskytli, by mělo patřit mezi základní stavební kameny vašeho internetového marketingu. Email je dnes vedle osobní komunikace hlavním dorozumívacím způsobem. Emailovou komunikaci považuje většina lidi za seriózní…
Proč používat reklamní banner
15 October, 2020
Prostřednictvím internetu probíhá ve světe den ode dne více a více nákupních rozhodnutí a abyste sami sebe dobrovolně nevyřadili z boje o klienta, nesmíte internetovou reklamu opomíjet. Jednou z nejúčinnějších forem internetové reklamy je stále reklamní banner. Výhody banneru Reklamní…
Dva způsoby využití automatizace v emailovém marketingu
15 October, 2020
Tajemství úspěchu při používání emailu v marketingu je najít ten nejvhodnější způsob, jak příjemce zaujmout a přeměnit jej na zákazníka (konverze). Dobře sestavené automatické emailové série zpráv se tomuto cíli mohou velmi dobře přiblížit. Existuje velká řada způsobů, jak mohou …
4 tipy, díky kterým bude analýza vaší cílové skupiny efektivnější
05 October, 2020
Znalost a průběžná analýza cílové skupiny jsou zásadními kroky na cestě za vytvořením úspěšného webového projektu. Charakteristika cílové skupiny by přitom měla sloužit jako vodítko pro stanovení cílů webu, e-shopu nebo aplikace a určovat tak jejich podobu i požadavky na…
Jak využít automatické série emailů pro zvýšení prodeje
27 July, 2020
Automatické emailové série (autorespondery) jsou silnou moderní zbraní každého emailového marketingu. Lze je využít různě. Mnohdy je to pouze otázka kreativity zadavatele takových marketingových zpráv. Jednou z oblasti, kde by rozhodně neměly být tyto automatizované emaily nevyužity, je oblast předprodejních…